Hudba, koncerty, festivaly, divadlo, hudební skupiny, recenze ....

Jak zviditelnit webovou prezentaci

Zpět na stránku:

Pozice stránky ve vyhledávačích.

Přesné metody a algoritmy, podle nichž vyhledávací programy stránky hodnotí nejsou veřejně známé. Pouze z obecně známých informací o těchto algoritmech lze odvodit, že pozici stránky výrazně posiluje:
  • Pokud na stránku odkazuje hodně zpětných odkazů z dalších stránek - (SEO off-page faktory).
  • Pokud se hledané slovo vyskytuje v titulku stránky nebo v nadpisech a také text na stránce obsahuje dostatečné množství důležitých slov (SEO on-page faktory).
  • Pokud má stránka kvalitní a unikátní obsah, pravidelně (v ideálním případě denně) aktualizovaný (SEO on-page faktory).
  • Placená reklama (Kompletní realizace kampaní v systémech AdWords, Sklik, Etarget a Facebook).


Co to jsou zpětné odkazy?

  • Zpětné odkazy jsou základem pro práci internetových vyhledávačů. Zpětné odkazy jsou odkazy které odkazují na Vaši stránku z jiných webových stránek, dají se přirovnat ke kladným referencím o Vaší firmě.
  • Mezi zpětné odkazy se započítávají i odkazy (např. www.habry.eu) umístěné ve stejné prezentaci (interní zpětné odkazy).
    Je proto nutné promyslet strukturu prezentace a texty na jednotlivých stránkách správně propojit odkazy.
  • Počet a kvalita zpětných odkazů (referencí) je jeden ze základních bodů hodnocení a popularity stránek z pohledu vyhledávačů.
    Vyhledávače podle jejich kvality a počtu hodnotí shodu a kvalitu cílové stránky vůči klíčovému slovu v dotazu (tzv. odkazová popularita).
  • Míří-li např. na nějaký web hodně zpětných odkazů s textem „PPC reklama“ vyhledávače vyhodnotí, že je velmi pravděpodobné, že je tato prezentace mnohem více o PPC reklamě než jiné prezentace bez jediného zpětného odkazu o PPC reklamě.
    Proto při zadání klíčového slova „PPC reklama“ vyhledávače posunou tuto stránku před ostatní stránky bez zpětných odkazů.
  • SIŤ WEB IN WEB ÚČINNÁ REKLAMA VAŠÍ PREZENTACE po celý rok bez dalších nákladů!

NEPŘEHLÉDNĚTE

Pokud na Váš Web odkazuje jen velmi málo zpětných odkazů je Vaše pozice ve vyhledávačích velmi daleko od titulní stránky.

Jak získat co nejvíce zpětných odkazů?

Prezentace je vytvořena od nás.


Máte vlastní prezentaci.


Co je Informační leták?

Základní Informační leták.

Informační leták rozšířený o zpětné odkazy.


Další možnosti rozšíření informačního letáku.

Mapa Google

Informační tabule

Fotoalbum
  • Do každého informačního letáku může být také vložena stránka Fotoalbum.
  • Do fotoalba vkládate soubory ve formátu JPG, GIF, PNG, DOC, TXT, PDF a zvukové MP3.
  • Ve vašem prohlížeči si puze připravíte obrázky nebo dokumenty, které chcete nahrát. Při vkládání se obrázky automaticky zmenší na potřebnou velikost, doostří a vytvoří se malé náhledy.
  • U každého obrázku můžete doplnit jméno, popis a poznámku.
  • Z každého obrázku je veden zpětný odkaz odkazující na vaši prezentaci!
  • Každý nový obrázek fotoalba se zobrazuje na první stránce v Katalogu pro volný čas Vyhledávadlo a zároveň díky zpětným odkazům posouvá vaší prezentaci a Informační leták výš ve vyhledávačích!!!!


Co je síť Web in Web

Trochu teorie
Programům, které procházejí web a stahují pro vyhledávače informace o stránkách, se říká vyhledávací roboti.
Jak vyhledávací roboti pracují?
  • Najdou zpětný odkaz a sledují ho. Nalezenou stránku stáhnou pro vyhledávač, zároveň hledají další zpětné odkazy, které opět sledují atd.
  • Z toho vyplývá, že vyhledávací robot může odhalit pouze stránku, na kterou vede nějaký zpětný odkaz.
  • Někteří vyhledávací roboti pravděpodobně přijdou na stránku teprve tehdy, když najdou určité množství zpětných odkazů, které na stránku míří!!
Síť Web in Web je virtuální síť složená ze všech námi vytvořených prezentací, mini-prezentací nebo informačních letáků, které jsou pomocí stránky Síť Web in Web propojené mezi sebou.


Zpět na stránku:

PPC reklama

  • Nabízíme PPC reklamu na internetových portálech Google a Seznam.cz.
  • PPC reklamu můžete vidět v horní a pravé části těchto vyhledávačů.
  • Tato reklama je textová a funguje na principu platby za proklik. Tedy neplatíte za to, že se inzerát zobrazí, ale pouze za to, když na Vás někdo klikne.
  • Inzeráty se objevují na základě klíčových slov. To znamená, že umíme říci, kdy se PPC reklama má zobrazit a kdy ne. V praxi uživatel zadá slovo „hledané slovo“ do vyhledávače a pokud toto slovo máte přiřazené v reklamním systému, tak se zobrazí odpovídající inzerát.
  • PPC reklama tedy oslovuje přímo vámi vybraný okruh potencionálních zákazníků.
Další informace naleznete na stránce PPCreklamy.cz.


Asistenční služby

Nemáte čas zapisovat? Využijte naše Asistenční služby!

Pokud vás některá naše nabídka zaujala napište nám info@fanmusic.cz

Bezplatná registrace do adresáře VYHLEDÁVADLO

 Formulář pro zápis do databáze
Copyright © Fan Music, publikování nebo šíření obsahu webové prezentace http://www.fanmusic.cz/ je bez písemného souhlasu majitele zakázáno. Všechna práva vyhrazena.
16007/616/616 VYHLEDÁVADLO  DRP  created by B.P&Co. /58